Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, October 16, 2005

Fietstochtje naar Hilversum

Ben vandaag naar Hilversum geweest, naar het eerste van BFC kijken. Het was hier weer superlekker weer, genieten van de zon. Ik ben er naar toe gefietst, zo een 8 kilometer heen en dus ook weer terug. Zonder enige moeite ging het, heerlijk. Jammer dat ze verloren met 1-0. Verder niet veel te vertellen vandaag. Morgen om 7 uur mijn nest uit om eerst naar fysio te gaan om weer te trainen. Daarna door naar Amsterdam om te studeren en college te volgen. Het laatste college al weer van dit blok, waar blijft de tijd??? Echt ongelooflijk hoe snel de tijd gaat, niet normaal.

Groeten allemaal, Bob.

PS: Tamara: Ik weet al wat je zaterdag van me gaat krijgen voor je verjaardag, maar dat vertel ik lekker niet…

1 Comments:

Post a Comment

<< Home