Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, April 09, 2006

Huis

Aangezien ik gisteren mijn housewarmingsfeestje had, wordt het wel eens tijd dat hier wat foto's verschijnen van mijn kamer. Dus bij deze, dit is Van Woustraat 127-2.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

1: Ons huis van buiten, we zitten dus op de tweede verdieping, tussen de Gall^Gall en de Chicken Cottage (daar wil je NIET eten trouwens...)
2: De deur van mijn kamer, met mijn gejatte brodje op station Lingotto in Turijn dat de looprichting naar de schaatsbaan wees.
3: De gang
4: Michiel in de woonkamer
5: Thomas in de eetkamer
6,7,8,9: Mijn kamer
10: De Keuken (beetje zooi ivm feestje van gisteravond nog)
11: We wonen dus midden in de Pijp

Feestje was gisteren klein, er waren er een paar ziek die zouden komen helaas. Desondanks erg gezellig, veel gelachen. En Tessa, gefeliciteerd met je afstuderen! Ik kom donderdag zeker een drankje halen met Thomas op je borrel. Je bent de eerste die ik ken van onze lichting en mijn vriendengroep die afstudeert, goed werk!

PSV werd vandaag kampioen, terwijl in de Arena zat, naar een redelijk Lucky Ajax te kijken, tegen AZ. Toch grappig, kampioen worden terwijl je in het hol van de leeuw zit.

Vrijdagavond met Thomas en Pieter naar het LIC weekend van Skoll geweest in Tilbrg geweest. Het feestje was leuk, blijkt ook wel uit het idee dat ik om half vijf uiteindelijk in de gang op mijn luchtbed lag. Was om half 9 alkweer wakker, zonder veel geslapen te hebben in die 4 uur. Daarna was het tijd voor een spellenronde met onder andere dropveteren, geblinddoekt koekhappen tegen iemand anders met 1 koek, dikke Bertha, ergometer estafette en een spinnenweb. Toen ik wegmoest na die eerste spelletjes ronde stonden we met ons ploegje Boer, Boer, Boer 'm dr in bovenaan, hoor morgen wel of dat zo gebleven is:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home