Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, April 06, 2006

Roeidebuut

Ja, gisteren heb ik dan eindelijk mijn debuut gemaakt in een C4 van Skoll. Leek natuurlijk nog nergens op vergeleken met ervaren roeiers, maar het was in ieder geval leuk. Daarna heerlijke kip tandoori die we zelf in elkaar geklust hadden gegeten met Thomas en Renee.

Dinsdagavond was het zaalvoetbaltoernooi in het clubhuis van Skoll. Het was erg leuk, ze hadden een soort kooi gebouwd van op de kant staande tafels en daarboven netten gespannen tot aan het plafond, zodat je nog een klein beetje veilig zat langs de kant. Roel, Stephan en ik vertegenwoordigden Wicky en wonnen de eerste twee wedstrijdjes met 5-1 en 8-1, waarna we helaas de laatste in de poule verloren met 1-0, waardoor we de halve finales net niet haalden.

Daarvoor 's middags getennist bij de Edenhal. Was alleen vergeten dat de opblaashal al weg was en de banen dus zeiknat waren, aangezien het regende op weg er heen. Gelukkig werden Adeline en ik gewezen op de baanvegers daar waarmee je de baan heel snel droog kunt rollen. Uiteindelijk ging de zon ook nog schijnen en konden we heerlijk buiten tennissen, dat blijft toch veel lekkerder dan in een hal. ~Ze zouden alleen iets tegen de wind moeten verzinnen....

Net tentamen Human Development gehad. Ging wel goed, denk dat ik het wel gehaald heb. Daarna hardgelopen, 4300 meter in een half uur, prima voor mij. Nu morgen nog Monetary Economics & Financial Institutions en dan weekend. Wordt een leuk weekend, vrijdagavond en zaterdagochtend introductie weekend met Skoll in Tilburg, zaterdagavond mijn housewarmingsfeestje hier en zondag naar Ajax-AZ. Zou wel mooi zijn, in het hol van de "vijand" zitten op de middag dat PSV kampioen wordt....

Nu even eten op Skoll, en daarna nog maar leren voor morgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home