Bob, opnieuw opgestart...

Friday, March 10, 2006

Studiedrukte

Sorry dat ik hier zo weinig schrijf de laatste 2 weken, ik zit in de drukste weken van mijn studie van het hele jaar. Ik heb namelijk op dit moment 5 dagen in de week college, van 4 (ofwel, al mijn) mastervakken. Ze zijn er namelijk op de UvA in geslaagd al mijn 4 mastervakken in hetzelfde blok van 8 weken (ok, 1 daarvan was voor de eerste helft in vorige blok, maar loopt nog steeds door) te stoppen. En als ik nou nog totaal onsamenhangende vakken had, oke. Maar dit zijn de 4 vakken die vrijwel iedereen volgt die internationale economie doet....

Verder bevalt het hier op de Van Woustraat nog steeds erg goed. Al is er de afgelopen 10 dagen nog geen dag geweest dat ik niet in een sneeuwstorm of regenbui heb gezeten op de fiets. Vooral op zondagochtend op weg naar de trein om naar Thialf te gaan of op weg naar college is dat niet echt wat je noemt prettig:). Ook ben ik weer begonnen met fitnessen, in het sportcentrum van de UvA. Woensdag onder andere 12 min gefietst, 10min op crosstrainer gestaan, 17 min hardgelopen en 5 min geƫrgometerd. Maandag gaan Thomas (huisgenoot) en ik weer.

Goed weekend allemaal, Bob.

PS 1: Marjolein, succes in het AMC. Ja, ook daar is segregatiebeleid nu in volle gang, mag niet meer op bezoek.
PS (V): Wat een kutwedstrijd afgelopen woensdag!!! (Zo goed, Jeroen?) Cocu, leer je het nou nooit???
PS 3: Ik kijk net uit het raam en het giet weer eens...

3 Comments:

  • Bob, Hoezo kutwedstrijd? Genoten!!!

    By Anonymous Anonymous, at 1:29 PM  

  • Hej Bobbie,

    Ik krijg weinig meer door uit Nederland, dus zeker de (uitslagen van) sportwedstrijden zijn me onbekend. Mam had het er wel over dat PSV was uitgeschakeld bij de CL.

    Ik vind het schitterend om te horen dat op kamers wonen je zo goed afgaat en dat je het leuk vindt. Nu kan je niet meer terug!

    In New York is alles prima en je moet maar niet klagen over je werkdruk: je maakt geen 45 uur. Dat doe ik wel, al had ik wel meer verwacht. Verder is het hier vandaag 70+ graden geweest. Zeker in de scheen het ruim 25 graden celsius aan te voelen. Wel een mooi contrast zijn met eerder de week toen er nog sneeuw viel. Ik heb er alleen niks van meegekregen, want ik moest de hele dag werken. Hopelijk is het dit weekend ook nog zo lekker, dan ben namelijk vrij.

    Veel succes met de mastervakken en fitness!

    Tot skypes of mails,

    Broertje

    By Anonymous Anonymous, at 4:28 AM  

  • PS:

    Schitterende Panorama Pics!!!

    By Anonymous Anonymous, at 4:32 AM  

Post a Comment

<< Home