Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, February 12, 2006

I love Ireen Wüst deel 2

Voor deel 1 klik hier



Ja, mijn heldin Ireen Wüst heeft alle Duitsers vandaag er van langsgegeven en is Olympisch kampioene geworden op de 3 kliometer! Het oranje succes werd gecompleteerd door de zilveren medaille van Renate Groenewold, die daar duidelijk niet blij mee was. Logisch, versla je een keer de Duitse dames die nu niet einszwei drei werden, maar vier fünf sechs, is er ineens die 19-jarige teamgenote die het goud voor je neus wegkaapt...
Ik hoop dat het me straks in Turijn lukt om nog kaarten te krijgen voor de 1000 of 1500 meter, waar ze ook rijdt.



Uitslag:
1. Wüst, Ireen 04:02.43
2. Groenewold, Renate 04:03.48
3. Klassen, Cindy (Can) 04:04.37
4. Friesinger, Anni (Dui) 04:04.59
5. Pechstein, Claudia (Dui) 04:05.54
6. Anschutz Thoms, Daniela 04:06.89

3 Comments:

  • Dus Ireen Worst staat boven mij?? Jij loved mij toch minstens zoveel als mevrouw Worst? :p

    haha, nee ik wens u heeeeeeeeel veel plezier in Torino ofzo (tja, ik hou me er niet mee bezig) ONM WIL IK ZIEN!

    Nou goed, nogmaals, veel plezier ;) Enne, ik zal aan je denken terwijl ik hier zit te balen omdat ONM het niet doet :(
    Kus
    Yours forever ;) ;)
    Anne

    By Anonymous Anonymous, at 11:15 PM  

  • Hoezo logisch dat ze baalt dat ze zilver krijgt? Ze zou harstikke blij moeten zijn. Wie heeft er nu de kans om bij de Olympische Winterspelen te schaatsen en dan ook nog die twee Duitse te verslaan. Kom op zeg.
    Ik bedoel, het is even een tegenvaller, maar dan nog

    By Blogger Yehudith, at 12:06 AM  

  • Sorry Judith, ben het niet met je eens. Ik begrijp Groenewold helemaal dat ze in eersteinstantie keihard baalt als ze eindelijk een keer alle Duitsers en anderefavoriets verslaat en nog geen goud wint doordat je 10 jaar jongere ploeggenote ineens nog harder rijdt. Uiteindelijk zal ze ook echt wel een beetje blij kunnen zijn met zilver (was ze ook duidelijk wel gisteravond op tv), maar haar balen is erg logsich vind ik. Vergeet niet dat ze jaar geleden ook al zilver had en dit voor haar DE kanswas op goud, misschien wel haar laatste echte kans. Ik hoop dat ze deze woorden loochenstraft en ons verrast met een gouden medaille op de 5 kilometer.

    By Blogger Bob, at 6:22 AM  

Post a Comment

<< Home