Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, February 07, 2006

CF-ers: sterkte!!!

Beste mede-CF-ers,

Waarom gaat het allemaal ineens veel te snel??? Nadat Lieke vorige week maandag is overleden, is gisteren Rionne overleden. Ze was ook pas 19, waarom moest het zo lopen? En nu lees ik net, dat Hugo, een jongen van 20, ook in zorgwekkende toestand op de IC in het ziekenhuis ligt. Hugo, houd vol!!! Ik ken (de) (wat is op deze manier in verleden tijd te moeten praten kloten) Hugo en Rionne niet, maar je schrikt er wel enorm van elke keer. Het doet mij weer eens heel erg beseffen hoeveel geluk ik zelf heb gehad tijdens mijn ziekteperiode en vooral met mijn transplantatie. Ik wil alleen dat iedereen zoveel geluk zou hebben! Helaas is dat dus helaas niet zo. CF-ers, heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme klappen en zorg er voor dat jullie er zelf nog heel lang zijn in deze wereld, er is zoveel moois te doen hier!

Sterkte iedereen!

Bob.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home