Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, January 15, 2006

"Je mag de bekerwel even vasthouden hoor"

Met deze briljante quote kwam Jelle Klaasen (ook wel Snelle jelle en The young Matador genoemd) in zijn interview met Arjan van der Giessen van SBS 6 vanavond. Dit nadat hij op een hele mooie manier topfavoriet Raymond van Barneveld had verslagen met 7-5. Best bizar dat die gast jonger ik zelf (want 21) is, net 4 jaar aan het darten is en gewoon het belangrijkste toernooi ter wereld wint... Schitterend om te zien dat hij zo relaxed en cool blijft nadat hij de Lakeside wint, hij heeft nog niet door wat hij gedaan heeft volgens mij.

1 Comments:

  • Hee Bob, ik moet je even jaloers maken hoor. Laatst was het nationaal elftal van Ivoorkust op trainingskamp hier in Dubai. Ik sta op de foto met Kone :). Wouter PS Als ik tegen die tijd weer terug in NL ben, kom ik zeker even naar die reunie van het Vitus.

    By Blogger Wouter, at 11:37 AM  

Post a Comment

<< Home