Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, January 04, 2006

Kort vanuit Barcelona

Even een kort berichtje vanuit Barcelona. Het is hier supergaaf, heerlijke stad. Gisteren zijn we met de open dubbeldekker toeristenbus naar de Montjuic gereden, daar uitgestapt en het Olympische complex en stadion van 1992 bekeken. Was natuurlijk verplichte kost voor me:) ´s Avonds bij mijn neef en zijn vrouw gegeten, heel erg gezellig en lekker, bedankt Sven en Tatiana! Vandaag het andere deel van de bus tour gedaan en naar Camp Nou geweest, wat een gaaf stadion. Daarna ben ik de Sagrada Familia opgeweest en naar het chocolade museum geweest, fantastisch wat ze allemaal kunnen maken van chocola. Later volgt er uitgebreid verslag met foto´s, we gaan zo heerlijk tapa´s eten.

Fijne vakantie allemaal verder!

1 Comments:

  • Bob, ik heb over je gedroomd. Ik vertel op MSN wel wat ik heb gedroomd :)

    Leuk stukje!! Nog veel plezier!!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 7:16 PM  

Post a Comment

<< Home