Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, December 11, 2005

Naar Utrecht - Groningen straks

Vandaag niet veel gedaan, even naar BFC geweest nadat ik zowaar had uitgeslapen.

Later vandaag ga ik naar Utrecht - Groningen. Een vriend van me vroeg of ik mee ging, ben erg benieuwd wat ze gaan doen in en rondom de eerste wedstrijd na het overlijden van David di Tomasso. Vanaf nu kunnen jullie naast de verrichtingen van PSV in de Champions League ook de tussenstand van de eredivisie op mijn site zien. Hij is op dit moment erg fraai, met een koppositie voor PSV en een leuke negende plek voor Ajax.

Mijn voorspellingen voor morgen:
Feyenoord - PSV: 0-1
Vitesse - Ajax: 2-1
FC Utrecht - FC Groningen: 3-1

En ik zag dat ik vandaag de grens van 10000 bezoeken aan mijn site heb bereikt. Leuk dat er zoveel mensen hier een kijkje nemen af en toe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home