Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, December 10, 2005

PSV-poule...

Nederland is dus gisteravond vrij hard gepakt door de Duiters bij de loting van het WK voetbal. We zitten in poule C, met Argentinië, Ivoorkust en Servië-Montenegro. Werd al de poule des doods genoemd, en terecht. Leuke is wel dat we weer wat (oude) PSV – helden aan het werk kunnen zien, Koné bij Ivoorkust en Kezman bij Servië.

Heb de loting gisteravond niet gezien, was met mijn vader uit eten bij de Japanner in Utrecht voor zijn verjaardag. Dus bij deze nog een keer: Gefeliciteerd Jos! Eten was echt super lekker en veel. We hebben tepanyaki gegeten, dan zit je met zijn allen rondom een hele grote bakplaat. Achter deze bakplaat staat dan een kok die ter plekke al je eten voor je klaar maakt. Ik had (hoe verrassend) het vleesmenu en kreeg achtereenvolgens o.a. geflambeerde ossenhaas, eendenborst en gegrilde ossenhaas. De rest ben ik zo gauw even kwijt, was in ieder geval super veel en super lekker (wel veel knoflook!!!!). Diëtiste zou weer blij met me zijn gok ik, alhoewel ik het vlees in hun ogen denk ik wel veel te rood eet…

Gisteren weer gewerkt bij ReceptenWeb en donderdag een begin aan mijn essay voor Unisca gemaakt. Dat moet ik vrijdag inleveren, niet grappig, een essay van 4000 woorden dat nog wetenschappelijk verantwoord moet zijn ook.

Goed weekend allemaal!

PS: Esmé en Tamara, sterkte daar in Utrecht!

PS2: Kreeg weer wat leuke Ajax-grappen van een vriend:

- Een man loopt naar een loket bij de arena en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?

- Wat is het grootste hoerenhuis van nederland? De arena, want daar worden elke week 40.000 mensen door 11 man genaaid.

- Wat is het verschil tussen Ajax en de smurfen? De smurfen hebben maar 1 klungel.

- Wat zijn de overeenkomsten tussen Ajax en sinterklaas? Hun kleren zijn allebei rood-wit, ze hebben allebei negers in dienst en niemand gelooft meer in ze.

1 Comments:

  • Scusa, ma Forza Milan.
    Ciao dall'Italia.

    By Anonymous Anonymous, at 12:29 PM  

Post a Comment

<< Home