Bob, opnieuw opgestart...

Friday, December 02, 2005

9 maanden geleden....

Ja, vanmiddag om kwart voor 5 is het al weer 9 maanden geleden dat dokter Koole in het AMC mijn kamer binnen kwam met de woorden: "Bob, ik moet je iets vertellen..." Zoals jullie hebben kunnen volgen hier is mijn leven sindsdien totaal veranderd en in een stroomversnelling geraakt. En ik hoop dat dat de komende jaren zo zal blijven (nou ja, mag straks wel een keer stabiel worden, op een gegeven moment zijn er niet zo veel nieuwe dingen meer te verzinnen). Het gaat me gelukkig nog steeds super goed, ik geniet er enorm van. Dus anonieme donor, bedankt voor mijn nieuwe leven!

1 Comments:

  • Congrats!!! Op naar het jaar.. enne.. de volgende 9 maanden en nog veel langer daarna!

    By Anonymous Anonymous, at 3:02 PM  

Post a Comment

<< Home