Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, November 22, 2005

Vernieuwde site tennisclub online!

Sinds vanavond is de compleet gerenoveerde site van de tennisclub online! Was ook hard nodig, de oude was echt een drama. Veel lelijker en onoverzichtelijker kon ook niet. Vanavond kon hij dus online, na veel redactiewerk van Michiel, Monica, Heleen, Lieneke en ondergetekende. Klasse allemaal, de club zal er blij mee zijn!

Gisteren bij een meisje dat ik ken van de tennisclub geweest. Zij heeft begin september een levertransplantatie heeft gehad, na in een paar weken tijd doodziek te zijn geworden. Heel erg goed om te zien dat het nu prima met haar gaat.

Vanochtend begon mijn dag weer met trainen. Dit keer 2 kilometer gelopen in zestien minuten. Gaat dus goed vooruit, zal een dezer dagen een keer mijn complete programma online zetten. Daarna door naar mijn werk bij Receptenweb. Zoals gebruikelijk me weer suf gelachen, vooral bij de lunch.

Morgen een mega druk dagje, wel erg leuk. Om 7.38 uur eerst de trein naar Lelystad, voor mijn afspraak bij iemand van Lelystad Airport voor mijn bachelorscriptie. Daarna met Bowe afgesproken om te gaan squashen, even teleurstelling en agressie er een beetje uit te slaan. Ongelooflijk, wat een eikels daar in Liverpool! Vervolgens weer door naar Amsterdam, voor college international economics. Om 6 uur naar de tennishal in met Leonard, een studiegenoot, afgesproken om een vrijspeelkaart te kopen en te gaan tennissen. En tenslotte nog ergens gaan genieten van PSV dat uit bij Schalke ’04 moet spelen. En zich net als Ajax vanavond kan plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League. Hopelijk doen ze dat wel in een betere wedstrijd dan Ajax, het was namelijk weer eens echt niet om aan te zien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home