Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, November 17, 2005

Leo kan gaan klaverjassen in Duitsland

Door twee hele mooie stunts gisteren hebben Trinidad & Tobago (Leo Beenhakker) en Australië (Guus Hiddink) zich gisteren via overwinningen op Bahrein en Uruguay geplaatst voor het WK in Duistland. Zodoende komt Beenhakker’s schitterende uitspraak van een paar weken geleden (“Als het een beetje meezit, kan ik komende zomer met Dickie, Marco en Guus gaan klaverjassen in Duitsland.”) nog uit ook. Advocaat is als bondscoach van Zuid-Korea namelijk ook zeker van het WK, net als Van Basten uiteraard.

Gisteren heb ik weer gewerkt bij Receptenweb. Redelijk wat boeken van Jamie’s Italië die we verkocht ingepakt en verzonden. Ben blij dat het verzenden van het Viskookboek dat we ook verkocht hebben door een verzendbedrijf wordt gedaan, anders was ik daar nu nog mee bezig geweest waarschijnlijk. Daar hebben we er namelijk meer dan 300 van verkocht…. Daarna had ik nog college in Amsterdam, International economics, mastervak. Vanochtend heel vroeg (trein van 7:55, morgen weer) naar de UvA gegaan om aan de opdracht die ik morgen voor Unisca moet inleveren te maken. Heb hem bijna af, morgenochtend de laatste stukjes en dan insturen. Daarna ga ik met Wilco, die een paar weken geleden is gekozen tot jongerenvertegenwoordiger is gekozen voor Nederland voor de VN, naar de tweede zogenaamde “prepatory day” van Unisca in Amsterdam, op de rechtenfaculteit aan de Oudemanhuispoort. Ben benieuwd hoe dat is, twee weken geleden kon ik namelijk niet naar de eerste dag, toen ik in New York zat.

Verder kreeg ik vanochtend een mailtje terug van de man van Lelystad Airport die ik vorige week op het DAG symposium heb gesproken. Komende woensdag heb ik een afspraak met hem, erg handig en mooi voor mijn bachelorscriptie. En volgende week vrijdag ga ik naar Amstelveen om met iemand van de KLM te praten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home