Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, November 02, 2005

New York Marathon voor CF

Zondag 6 november is de marathon van New York. Dit jaar heeft deze marathon voor mij een speciaal tintje. Twee collega's van mij van Receptenweb, Jurriƫn Holthuis en Oscar van Dijk, en twee broers van Oscar gaan hem namelijk lopen en willen hierbij geld inzamelen voor de CF stichting. Ze hadden dit al gezegd voor mijn transplantatie. Toen heb ik tegen ze gezegd dat ik mocht ik op het moment van de marathon het geluk hebben getransplanteerd te zijn en goed genoeg zijn om mee te gaan, dat ik dat zou doen. Nu heb ik dat geluk en zal ik hen langs de kant van drank voorzien. Nu zijn we uiteraard op zoek naar sponsors. Dus iedereen die zich geroepen voelt, steun de heren en help zo alle CF patiƫnten!!! De opbrengst gaat namelijk naar de CF stichting die veel onderzoek naar CF helpt te financieren.

Je kunt je bijdrage als je CF wil steunen overmaken op bankrekeningnummer 554570807 tnv B. Kallen te Bussum ovv New York marathon. Ik zal na afloop van de marathon zorgen dat dit geld bij de CF stichting terecht komt. Als je meer wil weten kun je me uiteraard bellen (06-52054125), mailen (bob@kallen.nl) of via deze site je vraag stellen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home