Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, October 23, 2005

Sorry voor de schwalbe

Mijn honderdste blogstukje is een lange, door een internetstoring.

OK, Ajax-fans: ik beken direct dat het een lelijke schwalbe was van Farfan. Al maakte scheidsrechter Vink het “goed”: voor Ajax door te verzuimen om zowel Pienaar (natrappen op Afellay) als Sneijder geen rood (tackle van achteren op dezelfde Afellay) te geven waar dat allebei wel had gemoeten. Desondanks een lekkere overwinning voor PSV. Ook omdat Feyenoord vandaag verloor bij RKC staan we nu bovenaan, heerlijk. Heb vanmiddag ook de hele middag zelf gevoetbald op BFC. Was erg leuk, ondanks de regen die er regelmatig viel.

Kan nu pas weer wat schrijven hier, omdat ik vrijdag en zaterdag ochtend geen internet had hier. Casema beweerde namelijk voor de tweede keer deze week dat onze pc’s besmet waren met een virus. Ik bel ze dus vrijdagavond hoe dat in godsnaam kan met Norton virusscan op alle drie de pc’s. Wisten ze ook niet goed, ik moest zaterdag maar terugbellen om de afdeling te spreken te krijgen die over de afsluitingen gaat. Ik bel ze dus zaterdag terug met het hele verhaal, zegt er eindelijk iemand daar dat t niet aan de Norton hoeft te liggen, maar ook aan ons draadloos netwerk kon liggen. Uiteindelijk lag het daar dus aan, er zat iemand hier uit de buurt op ons netwerk te internetten met een door virussen beschadigde pc. Dus die persoon wordt bedankt!

Vrijdag was weer een leerdagje op de universiteit. Gisteren ben ik naar verjaardag van Judith en Tamara geweest in Deventer. Was erg gezellig, tegen het segregatiebeleid in natuurlijk, maar ja. Hoe zijn Fokke en Sukke en Casper & Hobbes?

Morgen naar de nacht van de VN in de Melkweg naar de finale van de verkiezing van wie er jongerenvertegenwoordiger voor Nederland bij de VN wordt. Dus stem morgen tussen 17:00 en 22:00 uur allemaal even op Wilco via www.wilconaardevn.nl . Ik hoop dat hij het wint, een super ervaring moet zoiets zijn.

Wordt weer een druk weekje studeren met donderdag en vrijdag twee tentamens, voor respectievelijk 5 en 10 punten, ofwel 140 en 280 studie-uren… Leuk weekje dus

Groeten van de koploper

PS: Suzanne, Jolijn, Jilles, Wouter, Marek en Robbert-Jan gefeliciteerd!

1 Comments:

  • haha bob bedankt voor de felicitaties!volgende week naar psv milan? jilles

    By Anonymous Anonymous, at 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home