Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, October 20, 2005

Go Demi!

Demi wat ga je goed! Vooral vandaag vanuit de computerzaal las ik een paar keer met enorme verbazing de updates op je site. Marjolein en ik wisten niet goed op msn vanmidag wat we moesten zeggen. Lekker aan het eten, op het balkon in de gang en dan vanavond met mama op de pc’s beneden in de hal!!! Ongelooflijk hoe snel je gaat, ga zo door en geniet er van.

Ben zelf vandaag weer naar Amsterdam geweest om te leren. In Regulering heb ik wel vertrouwen voor komende donderdag, MEFI wordt een stuk lastiger komende vrijdag, Maar ik zie het wel, zou hele mooie meevaller zijn als ik ze allebei haal. Vanavond Carcassonne gespeeld bij mijn vader en zijn vriendin. Blijft een leuk spel, zeker als je wint… Voor degenen die het spel kennen en het leuk vinden: er is een hele mooie (gratis) online versie te vinden op http://games.asobrain.com . Hier kun je ook terecht voor een potje Kolonisten van Catan. En mocht je het gaan spelen, je kunt mij regelmatig tegenkomen daar onder de nickname 0032743. Morgen weer 7 uur mijn nest uit om te aan werken in Weesp. Zo nog weer even Calvin % Hobbes lezen voor ik ga slapen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home