Bob, opnieuw opgestart...

Monday, October 31, 2005

Daag draadjes

Gisteren middag na de kater op BFC (1-5 verlies tegen SDO, dorpsgenoot, heel lelijk dus…) mocht ik me melden in het UMC. Hier is vandaag het ijzerdraad dat uit mijn borst stak (zie foto in stukje hieronder) er uit gehaald. Ging gelukkig allemaal erg goed en soepel. Ik was om kwart voor vier aan de beurt en mocht om zes uur weer vertrekken vanaf de longafdeling naar huis. Yun, je ligt daar nog steeds, heel veel; sterkte in deze kloten tijd! Ik heb zelden een chirurg en een anesthesist zo ontspannen gezien voor een operatie. Maar ja, zo een 5 minuten (haar eigen woorden) durende ingreep om 2 draadjes uit mijn borst et snijden is natuurlijk routinewerk voor zo een thorax-chirurge. Door de narcose weet ik niet precies hoe lang het geduurd heeft, wel was ik drie kwartier later weer wakker. Heb er ook geen last van, doet geen pijn of zo, prima gegaan dus.

Morgenavond hopelijk een hele mooie avond in het Philips-stadion. Ik ga namelijk naar PSV -AC Milan. Hoop dat ze wraak kunnen nemen voor de lelijke en onterechte uitschakeling door die Italianen in de halve finale vorig seizoen… Kut Ambrosini… Eén – nul is genoeg en daar ga ik ook voor... Jantje, maak je oerdomme fouten tegen Fenerbahce goed!

1 Comments:

  • Hi Bob,
    Gefeliciteerd met de overwinning. Zoals ik op mijn log schreef, verdiend!
    Jij straks ook veel suc6 in NY. Have Fun!
    Yun

    By Anonymous Anonymous, at 12:31 PM  

Post a Comment

<< Home