Bob, opnieuw opgestart...

Friday, October 28, 2005

IJzerdraad, grrrr

Het ijzerdraad bij mijn borstbeen is dus eergisteren door mijn huid heen gekomen... Moet bij voetballen gebeurd zijn, al merkte ik het pas gisterochtend onder de douche. Op zich niet zo erg, ware het niet dat ik gisteren (twijfel of ik het gehaald heb) en vandaag tentamens heb, zondag de derby BFC-SDO is die ik zeker wil zien, ik maandag had afgesproken om weer eens bij het AMC langs te gaan en met Marjolein had afgesproken, ik dinsdag naar PSV - AC Milan MOET en ik donderdag naar New York vertrek. Dat heet dus een kutmoment waarop het gebeurd is... Het liefst ga ik dus morgenochtend onderhet mes als het snel moet, maar dat zal wel niet lukken. Ik ben benieuwd wat ze zometeen zeggen, moet om half tienlangs de thorax chirurg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home