Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, November 13, 2005

Sportief dagje

Vandaag was een lekker actief dagje. Vanochtend eerst naar Leusden geweest om met mede-getransplanteerden (die ook aan de Transplant Games mee gaan doen en hebben gedaan ) gesquasht en getennist. Was erg leuk, ging ook probleemloos met mijn knie, heb er geen moment last van gehad. Mooiste was nog, dat we, op 13 november!!!, buiten konden tennissen in een korte broek en t-shirt. Het spoort voor geen meter, maar het was genieten in de zon. Daarna naar huis gegaan (Jos, bedankt voor de lift!) en nog even op BFC gevoetbald. Dat ging waardeloos, qua voetbal dan, fysiek niets aan de hand. Vanavond nog bij mijn vader gegeten en verhalen over New York verteld. Morgen om kwart voor 7 op, moet vroeg in Utrecht zijn voor controle bij mijn transplantiearts en daarna meteen door naar Amsterdam voor college.

PS: Bowe, wat een gaaf filmpje! Super gebouwd, ga ik ook maar eens proberen. Zal wel even duren voordat ik jouw kennis van het programma evenaar...

PSS: Marjolein, succes in Groningen bij je laatste stukje screening!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home