Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, November 09, 2005

Weer thuis

Ik ben weer thuis na een geweldige korte vakantie naar New York. Het was echt super. Het fotoverslag wat ik wil maken gaat even tijd kosten, dus nog even geduld daarvoor. Heren lopers, geweldige wat jullie gedaan hebben!!! Ik ben onder andere naar de Knicks (NBS basketbal), Rangers (NHL ijshockey), het Empire State Building, de VN en de marathon uiteraard geweest. Ook heb ik gisteren een fietstocht gemaakt door het zuidelijkste deel van Manhattan gemaakt, was erg gaaf om bijvoorbeeld op die manier over de Brooklyn bridge te rijden. Morgen dus hopelijk een uitgebreid verslag met foto's.

1 Comments:

  • Ik wil foto's !!! Ik wil uitslagen!! en ik wil een biertje

    (oh ja , en ik ben je sport international tóch in het vliegtuig vergeten, bummer)

    By Anonymous Anonymous, at 2:47 PM  

Post a Comment

<< Home