Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, November 13, 2005

"Officieel" fit!

Ik ben vrijdag door mijn fysio genezen verklaard van mijn knieblessure. Heerlijk, kan ik eindelijk weer voluit sporten. Meteen goed gebruikt van gemaakt bij mijn fysio, 1810 meter gelopen in 15 minuten. En mooie was dat ik niet belemmerd werd door mijn longen, maar door mijn rechteronderbeen, spieren daar begonnen vervelend te doen... Maar ja, liever daardoor beperkt (is ook na een paar keer lopen overals het goed is) dan door mijn longen. En morgen ga ik weer echt sporten, ga namelijk squashen en tennissen met mede getransplanteerden die ook mee doen aan de transplantgames.

Donderdag ben ik naar het symposium van de Dutch Aviation Group geweest in Noordwijk. Hier was op Cerfontaine van Schiphol na de hele Nederlandse luchtvaart top aanwezig. Was een erg intereesante middag, waar ik veel informatie voor mijn bachelor scriptie heb kunnen verzamelen. En belangrijker, twee afspraken geregeld, een met iemand van de KLM en een met iemand van Lelystad airport. Vooral die laatste is mooi, Lelystad airport is namelijk een van de hoofdrolspelers in mijn scriptie. Jan, bedankt voor het contact leggen (en voor de lift naar huis trouwens). Mooie en erg grappige was dat de eerste persoon zo ongeveer was die ik daar tegen het lijf liep mijn oom was. Dit terwijl we van elkaar niet wisten dat we er zouden zijn. Bowe, ik kom dus binnenkort eens kijken hoe je dorp er uit ziet, hehe.


Wat een baggerwedstrijd van het Nederlands elftal vanavond trouwens. Alhoewel het (inderdaad Jeroen) misschien maar goed is dat ze een keer verloren hebben, het halve land dacht al dat we wereldkampioen waren...

Goed weekend nog iedereen!

PS: Mathijs, staat je fiets (vast en zeker nog op slot...) al bij de fietsenmaker inmiddels?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home