Bob, opnieuw opgestart...

Monday, November 14, 2005

Stoute plannen

Ben vandaag weer naar Utrecht geweest op controle. Dat ik om kwart voor zeven mijn bed uit moest viel behoorlijk tegen, vooral omdat ik er vannacht pas om kwart voor 1 in lag… Toen ik in Utrecht was en de buis nam, stopte die op de Uithof ipv voor het ziekenhuis, omdat er een ongeluk was gebeurd op het kruispunt voor het ziekenhuis. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er een file stond van 25 bussen…

Eenmaal binnen mocht ik eerst naar de longfunctie, bloed laten prikken en een foto maken. Daarna mocht ik naar Van de Graaf, mijn longarts. Hij vroeg hoe het ging (goed) en hoe het in New York was geweest. Dat was natuurlijk geweldig geweest. Ik zei dat ik wel de kriebels kreeg om volgend jaar zelf de marathon te gaan lopen. Vroeg hem dus of hij daar problemen bij zag als ik daar structureel voor ga trainen. Dat zag hij niet, dus ik ga morgen eens even met mijn fysio overleggen hierover. Zou zo gaaf zijn als dat lukt… Stoute, maar wel mooie plannen dus! Bjorn (en Esmé), leuk om je weer een keer gezien te hebben en sterkte met die verkoudheid!

Vanavond de hele tijd bezig geweest met het plaatsen van veel foto’s op de nieuwe site van Het Spieghel (tennisclub). Ze staan er op, hopelijk gaat de site deze week live, dan zal ik hier het neerzetten.

En dit te zieke bericht stuurde Tamara me, ze zijn echt gek geworden, die dominobouwers van SBS 6:

Verstoring Domino Day wordt mus fataal

PS: Paul de Leeuw is een held, ik lig weer regelmatig dubbel terwijl ik dit stukje zit te tikken...

1 Comments:

  • Hm dat woordje stout begrijp ik niet helemaal. MAar in ieder geval leuke plannen :D Hoop dat t je lukt
    Kus

    By Blogger Yehudith, at 4:35 PM  

Post a Comment

<< Home