Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, November 19, 2005

Unisca gaat prima

Gisteren was voor mij de tweede prepatory day van Unisca. De eerste had ik gemist omdat ik in New York zat namelijk. Het was erg leuk, voor al de tweede spreker, Koen Davidsen van Buitenlandse zaken had een leuk verhaal. Hij is ambtenaar en heeft vier jaar in New York gezeten als diplomaat bij de VN. Hier was hij in september nog voorzitter van het forum dat overlegd heeft over de ontwikkeling van derde wereld landen. Daarna zijn we met wat deelnemers wat gaan drinken in het Atrium, de kroeg van de faculteit. Hier raakte ik aan de prat met 2 bestuursleden van Unisca, was erg gezellig. Daarna vroegen ze of ik mee pizza ging eten. Erg goed, een prima pizza en drank voor 10 euro. Hierna nog bij Dante in de stad beland, voordat ik naar het station moest om de laatste trein te halen.

Vanochtend ben ik met mijn vader in Hilversum loopschoenen gaan kopen. Toch wel handig dat je goede schoenen hebt als je voor de marathon gaat trainen. Morgen die dingen dus maar eens even uit gaan proberen hier achter in het natuurgebied. Vanmiddag nog gevoetbald hier op BFC en de A1 gelijk zien spelen en de B1 zien winnen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home