Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, November 20, 2005

Eerste training geslaagd en orde in de chaos

Vanmiddag voor het eerst buiten gelopen. Ging prima, alleen mijn kuitspieren protesteerden regelmatig. Dat was op zich ook wel weer mooi, dat niet mijn longen de beperkte factor waren, maar een totaal ander lichaamsdeel. Ik heb een kwartier gelopen, meer mocht ook niet van mijn fysio, moet rustig aan beginnen.

Verder vandaag eindelijk eens de chaos in mijn kamer weggewerkt. Het was hard nodig, met name mijn bureau was zoals wel vaker een enorme zooi. Gelukkig is het nu grotendeels weg, nu kijken hoe lang dat zo blijft....

Danny Blind had trouwens een hele mooie opmerking na afloop van Ajax - FC Twente van gisteren (eigen goal van Twente en in 94e minuut de 2-0 door Rosenberg, Ajax spits) n.a.v. dat Ajax meer dan 400 minuten niet gescoord had in de competitie: "Ik was blij met de goal van Rosenberg, want ik zag de krantenkoppen al voor me". En Arie van Eijden had ook een mooie vanavond bij Studio Voetbal. Van Eijden is algemeen directeur van Ajax en de grootste kwal/etter/eikel die er rond loopt in de voetballerij. En zo denk niet alleen ik als PSV supporter erover, er zijn ook heel veel Ajax-fans (waaronder mijn moeder) die er zo over denken. Maar hij wist dus zonder een spier te vertrekken te antwoorden op een vraag van Jack van Gelder of hij met iemand een tijd gelden ruzie had gehad: "We hebben geen ruzie gehad, ik heb alleen gezegd dat er verwijdering tussen ons is ontstaan in de privé sfeer....." Kun je nog grotere bull shit verzinnen, zeg dan gewoon dat je die persoon een klootzak vond en dat je knallende ruzie hebt gehad!

Morgen weer college in Amsterdam en werken/lezen aan de volgende opdracht voor Unisca. Weer vroeg er uit dus...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home