Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, November 26, 2005

"It's a small world!"

Vrij naar de attractie uit Disney World: It’s a small world (jeugdsentiment! Was 4 toen ik daar in Florida in ben geweest)! Wat is het toch soms een heerlijk klein wereldje. Gistermiddag had ik met Thomas afgesproken om wat te gaan drinken tijdens het borreluur in de Peuk. Omdat Thomas een trein na mij had uit Amsterdam (we hebben geluk gehad dat ze reden trouwens, wat een te ziek weer gisteren!), liep ik alvast de kroeg in bestelde een kop warme chocolademelk (met slagroom uiteraard). Ik raakte terwijl ik zat te wachten met Marije, een meisje dat ik nog kende van het Vitus, aan de praat. Was erg gezellig en ook heel grappig. Vooral toen zij van mij wist dat ik de marathon ga lopen, terwijl ik haar in geen paar jaar meer gesproken had. Wat bleek, zij is goed bevriend met Pim (oud klasgenoot), die ik ong. 2 maanden geleden voor het eerst weer eens gezien had in een restaurant hier in Naarden. En die had t aan Marije verteld… Ik moet heel dom uit mijn ogen hebben gekeken toen Marije zei dat het wist van die marathon. Kennelijk heb je mijn site goed bijgehouden Pim!

Daarna thuis gaan eten en ’s avonds kwam Marek langs. Uiteindelijk weer in de Peuk beland met hem en Thomas. Was weer erg gezellig, ook met het broertje van Thomas, die graag op Curaçao stage wil gaan lopen. Heb hem dus beloofd of ik via mensen die ik op Curaçao ken wat informatie voor hem kan krijgen. Top dat je er weer bij was Marek, ben blij dat je het leuk vond de eerste keer weer! (niet weggewaaid op het strand trouwens vanmiddag?)

Gisteren eerder op de middag moest ik om 14 uur bij de iemand van de KLM in Amstelveen zijn voor mijn bachelorscriptie. Ik keurig om half 1 hier met de trein zodat ik ruim op tijd zou zijn. Sta vervolgens in Amsterdam 40 minuten te wachten op een bus die al na 5 minuten had moeten komen… Kwam ik dus alsnog te laat! GVB bedankt! Het gesprek was leuk, met handige informatie voor mijn scriptie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home