Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, November 24, 2005

Eerste tentamen binnen!

Wat een kloten wedstrijd vanavond als einde van de hele leuke dag! PSV heeft namelijk met 3-0 op zijn kloten gehad van Schalke ‘ 04 en van scheidsrechter Lubos Michel…. Gelukkig zijn we nog steeds door naar de 2e ronde van de Champions League als we op 6 december van Fenerbahce winnen. Was alleen een stuk lekkerder geweest als die plaatsing vandaag al was gebeurd. Hopelijk brengt mijn aanwezigheid dan geluk, net als de vorige twee thuiswedstrijden .

Vanochtend stond ik al vroeg (half 7!) naast mijn bed om naar Lelystad airport te gaan, waar ik een afspraak had me de commercieel manager. Het was een erg leuk en heel informatief gesprek. Na afloop heeft hij me nog meegenomen naar het luchthavengebouw en ben ik in de verkeerstoren geweest. Nu moeten jullie je geen beelden van de toren van Schiphol voorstellen, in Lelystad ben je na twee trappen op te hebben gelopen bovenin de toren . Was toch wel mooi overzicht van de luchthaven, die waarschijnlijk eind 2008/begin 2009 geschikt wordt gemaakt voor de commerciële luchtvaart. Dit kan pas nadat de baan tegen die tijd verlengd is van 1350 naar 2100 meter, dan kunnen er namelijk ook bijvoorbeeld Boeing 737’s landen. Op de huidige baan is dit onmogelijk.



Daarna zou ik met Bowe gaan squashen in Lelystad, bleek dus toen we daar aan kwamen dat de banen gerenoveerd werden en we dus niet konden squashen. Ik had mijn tennisspullen ook al bij (zie verder op), dus we zijn gaan tennissen. Bowe speelde super goed en won dan ook. Ik leen je nog een keer mijn racket uit, Bowe! Ik ga zeker een keer revanche nemen!. Na het tennissen nog even wat geluncht in de stad, was erg gezellig, maar had wel tot gevolg dat ik mijn college van 3 uur niet meer heb gehaald. Nou ja, ook niet zo erg voor een keer. Daardoor had ik nog wel even tijd om de pc zaal in te duiken op de universiteit. En toen kreeg ik een prettige verrassing: ik blijk het vak Regulering en Mededinging toch gehaald te hebben. Een 6, maar dat doet er niet toe, ik heb mijn eerste tentamen sinds mijn herstart weer binnen .

Vanuit de universiteit ben ik naar het tenniscentrum van de UvA gefietst bij de Jaap Eden baan. Hier hebben Leonard en ik een vrijspeelkaart gekocht, waardoor we voor 92 euro tot en met juni onbeperkt vrij kunnen spelen, ook in de opblaashal die er staat. Vanavond was er binnen les, dus hebben we buiten gespeeld. Was erg lekker, van de kou (ik gok dat het een graad of 4 was) had ik helemaal geen last terwijl ik bezig was.

Morgenochtend eerst weer trainen en dan naar de universiteit. Dit keer niet voor college, maar voor het lustrum congres van de studievereniging, de Sefa, van de faculteit. Het heeft als titel: “Verdeeldheid van het Westen” . Voor het programma, zie de site van de Sefa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home