Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, December 01, 2005

"Dit was onze grootste nederlaag, maar voortaan staan we met zijn twaalven in het veld"

Deze zin was onderdeel van de toespraak van Jean-Paul de Jong, aanvoerder van Fc Utrecht, vanavond in de Galgenwaard bij de herdenkingsdienst voor David di Tomasso. Heel erg indrukwekkend, ik heb het live gehoord via de radio. Een vriend van me vroeg of ik mee ging naar de wedstrijd tegen groningen zondagover een week. Ga ik doen, ben heel benieuwd, zal eerste thuiswestrijd van Utrecht weer zijn.

Ben laatste dagen heel erg druk geweest op de UvA, vooral met Unisca. Moest vandaag een reader van 200 pagina's uit hebben voor een multiple choice test. Daarnaast moest ik 3 policy statements inleveren over wat Ghana (land dat ik vertegenwoordig) denkt over de drie onderwerpen van het WTO Forum (Fair Trade, EU landbouwbeleid en de eigendomsrechten van medicijnen). Morgen is de laatste prepatory day, als het net zo leuk wordt als 2 weken geleden, zit het goed.

PS Cath: Heb je dan eindelijk gelinkt, shame on me, dat het zo lang geduurd heeft...

1 Comments:

  • He Bob! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en bedankt voor het linken ;).
    XxX Cath

    By Anonymous Anonymous, at 10:24 PM  

Post a Comment

<< Home