Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, November 27, 2005

Weekend

Ook langs deze weg nog gefeliciteerd Daan! Was gezellig in Kraan gisteren om zo je verjaardag te vieren. Daarvoor was ik ’s avonds bij mijn vader gaan eten. Ook Gosse, een oud-collega van mijn vader, was er uit Curaçao. Leuk om hem weer een keer te zien. Wie weet kom ik hem volgend jaar in New York wel tegen, hoorde namelijk van mijn vader dat Gosse ook de marathon wil gaan lopen.

Vandaag eerst uitgeslapen voor mijn doen (half elf) en vanmiddag even naar BFC-NVC (0-4) geweest. Vanavond tapa’s gaan eten met mijn moeder, broertje en zusje. Erg lekker zoals tapa’s dat altijd zijn.

Tot later deze week weer allemaal!

PS: Charlotte, gefeliciteerd, je hebt me hard gesloopt met Monopoly. Volgende keer neem ik revanche….

2 Comments:

  • Potverdomme!! Het was slechts :P 1-4 hoor!!:D

    By Anonymous Anonymous, at 12:19 PM  

  • Sorry, Died, paar minuten voor tijd had ik t opgegeven:) En inderdaad knappe ingooi!

    By Blogger Bob, at 12:30 PM  

Post a Comment

<< Home