Bob, opnieuw opgestart...

Monday, December 05, 2005

Utrecht

Het segregatiebeleid is nu helemaal ingevoerd in Utrecht... Ik was er vandaag en dan wordt je dus in een kamertje gezet en dan komen de artsen bij jou langs ipv jij bij hun. En bloed prikken gebeurt ook in dat kamertje (ok, ik mocht bij gratie gods naar de gewone bloedprikkamers omdat daar echt helemaal niemand zat) en voor een longfoto krijg je een tijd mee, ipv dat je gewoon er heen ging wanneer het je uit kwam. Verder wasalles gelukkig weer goed, Van de Graaf (longarts) en ik hadden elkaar weer niet heel veel te vertellen. Wel wasmijn longfunctie weer "maar" 2.71 liter (68%) terwijl ik gisteravond eindelijk weer eens thuis blies en toen 3.12 liter (78%) haalde. Vreemd, maar wel constant, dus boet niet veel.

Vrijdag had ik de laatste voorbereidingsdag van Unisca, was weer erg interessant en gezellig 's avonds er na. Daarna in Bussum naar de Jaargang geweest, ook erg gezellig totdat om 2 uur de kroeg dicht ging. Zaterdag bij de C1 (4-0), B1 (4-3), A1 (5-2, allemaal winst) van BFC gekeken, leuke wedstrijden dus. Het eerste kon helaas niet volgen, speelde zondag na een 2-0 voorsprong 3-3 tegen Maarssen. Zondag verder bij mijn vader Sinterklaas beetje gevierd, met Kerst vieren we uitgebrieder "feest", net als bij mijn moeder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home