Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, December 08, 2005

Turijn kriebels....

De laatste tijd (en vooral de laatste dagen) gaat het in het (sport) nieuws steeds vaker over Turijn, over de Winterspelen. Niet zo gek, aangezien ze morgen over precies 2 maanden beginnen. Krijg er echt zoveel zin in om er heen te gaan als ik bijvoorbeeld de beelden van het ijsstadion, de Oval Lingotto, voorbij zie komen. Daar ga ik straks namelijk naar 1000m, de 10000m mannen en de ploegenachtervolging. Gaan we zeker van genieten straks, Tim!!!





Vandaag eerst weer getraind bij fysio (2500 meter gelopen in 17 min 31 sec), ging goed weer. En ja, dat trainingsschema komt nog een keer hier op mijn site, nu geen tijd voor. Daarna overleg gehad met iemand van de Sefa, de studievereniging van onze faculteit. Ik ga namelijk misschien in de commissie van de vereniging die de deelname aan de Batavierenrace regelt, de grootste estafetteloop van Europa. Maar dat is meer een goed excuus om een gezellig uitgaansweekend te hebben met veel studenten heb ik het ideeā€¦ Doet er niet toe, lijkt me een leuk evenement. Rest van de dag heb ik in de pc zaal gezeten, en aan mijn essay voor Unisca gewerkt. Morgen weer vroeg op, moet namelijk werken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home