Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, December 27, 2005

I love Ireen Wüst

Ik ben vanavond met Cath, Esther (studiegenote) en haar broer naar het NK afstanden, of beter OKT (Olympisch Kwalificatie Toernooi) in Thialf, Heerenveen geweest. Het was erg gezellig en ook leuk om weer van dichtbij te zien hoe hard die rijd(st)ers gaan. Op de 1500 meter voor vrouwen was Ireen Wüst verreweg de snelste, 2 seconden voor Van Deutekom, Groenewold en Cramer. De eerste 3 gaan dan ook zeker naar Turijn en volgens mij kan NOC*NSF ook niet om Cramer heen. Ik was al fan van Ireen Wüst, werd vandaag weer bevestigd, ze is altijd heerlijk vrolijk. En als ze deze vorm vast houdt, pakt ze sowieso een medaille in Turijn. Bij de heren vormden Carl Verheyen, Sven Kramer en Bob de Jong zoals verwacht het podium en gaan dan ook met zijn drieën naar de Spelen. Ritsma reed op zijn oude dag nog een geweldige rit, en greep net naast een ticket, hij werd vierde, ruim voor Romme en Uytdehaage. Erg knap, maar helaas net niet genoeg voor hem.







Vanochtend lag er trouwens eindelijk hier voor het eerst deze winter een beetje sneeuw! Ik kon het niet laten om naar buiten te gaan en een paar sneeuwballen te gooien. Heb ook een foto gemaakt van ons huis. Heb hem hieronder maar even opgezet, dan hebben jullie een idee van hoe ik woon.



Gisteren nog tweede kerstdag gevierd, eerst bij mijn oma in Breda die jarig was. Daarna ben ik met mijn moeder naar Zandvoort geweest, waar we met ongeveer 20 vrienden die we nog vanuit Curaçao kennen gegeten hebben. Was een heerlijke avond, weer enorm veel gelachen. Eten was lekker; ham, varkenshaas, konijn ofwel Flappie zoals het de hele avond genoemd werd, tiramisu (was heerlijk Maud) en een geweldige toren met bonbons. Heerlijk zo een schaal chocola, waar je onbeperkt van kunt eten.

2 Comments:

Post a Comment

<< Home