Bob, opnieuw opgestart...

Monday, December 19, 2005

Kroegweekend

Vrijdag en zaterdagavond uitgeweest. Was erg gezellig, twee keer om 3 uur in mijn nest. Gisteren met Floris, Bram en Erwin in Jaargang, Kraan en tenslotte bij Baba shoarma en patat gaan eten. Daarna naar huis gefietst over de goed gladde wegen. Een wonder dat je je steeds net staande hield Erwin... Toen ik vervolgens alleen verder reed, kwam ik een niet nader te specificeren superdronken (ok, voor ingewijden, het is een Prins) persoon tegen, dus ben maar even met hem mee gefietst om hem veilig thuis af te zetten. En ik weet niet of het toeval was, maar vanmiddag bakte hij er bar weinig van met voetballen op BFC.

Morgen er weer vroeg uit, moet deze week keihard aan mijn bachelorscriptie gaan werken. Ik heb er eigenlijk alleen deze week voor, en de eerste week van februari en dan moet hij af zijn. Wordt dus weer weekje bikkelen op UvA en dan kerstvakantie. Ben trouwens hard genaaid door de organisatie van tennistoernooi in Hilversum. Er stond op hun site dat je je tot en met vrijdag kon inschrijven, kon het niet meer zeiden ze, want zou maar tot 12 december kunnen ineens. Terwijl het in hun eigen reglementen toch echt anders stond.... Eikels!

1 Comments:

  • He Bob,

    Leuk zo'n competitie-overzicht, maar nu niet meteen de boel verdraaien als Ajax zich weer aan de bovenkant gaat nestelen. Volgens mij hebben we allemaal 16 wedstrijden gespeeld en niet die 18 die jij doet voorkomen, zodat het net lijkt of Ajax 2 wedstrijden meer heeft gespeeld. Die PSVers blijven altijd hetzelfde... ;-)
    Yun

    By Anonymous Anonymous, at 1:31 AM  

Post a Comment

<< Home