Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, December 22, 2005

Flappie!

Ik luister deze dagen vaak naar Radio 3 FM in verband met de actie Serious Request om geld in te zamelen voor de kinderen in Congo. Vanmiddag had ik ook toevallig even mijn radio op mijn mp3 speler op in de pc zaal op de universiteit waar ik aan mijn bachelorscriptie gewerkt heb. Youp van ’t Hek kwam even langs in Het Glazen Huis om ook zijn steentje bij te dragen. Hij heeft het jasje van zijn Oudejaarsconferentie van 30 december as. beschikbaar gesteld samen met twee kaarten voor die conference. En ik weet niet meer hoe Youp en Gerard (dienstdoende dj op dat moment) er op kwamen, maar het kwam er op neer dat Youp ter plekke een a capella versie van zijn geweldige kerstliedje Flappie ten gehore gaf. Was echt zo geweldig, ik heb dubbel gelegen. Je kunt het liedje hier
downloaden, door met je rechtermuisknop op hier te klikken en dan “opslaan als” te kiezen. Ik heb namelijk vanavond eindelijk de webruimte die ik had aangevraagd vorige week aan de praat gekregen. Dit dankzij Robert, ik kreeg het namelijk niet voor elkaar. Dus Robert, bedankt! Ook heb ik voor degenen die geïnteresseerd zijn, hier mijn Unisca Essay over de eigendomsrechten van medicijnen neergezet. Schrik niet van de medicijnprijzen van de medicijnen die ik dit jaar gebruikt heb, het is een kapitaal.

Gisteravond was erg gezellig, heb eerst met Robbert-Jan en Alex gemariokart en pizza gegeten. Mario Kart blijft een heerlijk spel, zeker als je het zo met zijn drieën doet, kun je elkaar prachtig naaien elke keer. Daarna bij Tim (je bent nog net jarig op het moment dat ik dit tik, dus: Gefeliciteerd!) gemonopolied en de ondergang van Feyenoord gezien.

Vanavond had ik de eerste vergadering van de Batavierenrace commissie van de Sefa. Het was gezellig en lekker (bij Turk/Italiaan tegenover de faculteit gegeten/vergaderd) en het ziet er naar uit dat het een heel mooi weekend gaat worden in eind april.

Hieronder vind je twee filpjes die ik gemaakt heb tijdens de wedstrijd Utrecht - Groningen, cvan de herdenking voor David di Tomasso.

Minuut stilte Di Tomasso

Opkomst spelers Utrecht-Groningen

1 Comments:

  • Hey leuk hoor!:D Ik probeer altijd nog es die pianopartij uit te vogelen:D

    By Blogger Tamara M., at 8:43 AM  

Post a Comment

<< Home