Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, January 01, 2006

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Bij deze: iedereen een heel leuk, gelukkig en gezond 2006 toegewenst! Ik doe niet aan goede voornemens, die komen toch niet uit, maar heb wel een paar mooie plannen (in chronologische volgorde) voor dit jaar:

- morgen naar Barcelona voor 4 dagen, naar mijn neef met Vera, Paul en Xandra
- van 9-20 januari: Unisca, het echte deel, de VN conferentie simulatie
- 22 januari naar het WK sprint in Heerenveen
- 14-26 februari: Turijn, naar de Winterspelen
- 1 februari: misschien op kamers in Amsterdam, bij Thomas en Michiel
- 2 februari: een jaar getransplanteerd!
- februari/maart: 5 dagen per week college, bachelorscriptie afronden, keihard bikkelen op de UvA, 4 mastervakken volgen met aansluitend tentamens. Als ik alles haal heb ik al mij vakken!
- April/mei: tenniscompetitie
- 22 april: Batavierenrace
- zomer: vakantie vieren, veel tennissen
- september: hopelijk stage lopen in het buitenland
- 9 september: 24 worden
- 5 november: New York Marathon

Kortom, ik heb zin in dit jaar en ga er enorm van genieten, ik hoop dat het net zo mooi wordt als afgelopen jaar! En hopelijk wordt jullie jaar allemaal net zo mooi als het mijne!

Gisteravond was erg gezellig bij Dudok van Heel, met families Bos en Van ’t Hek (nee, Youp gaf niet live bij ons zijn Oudejaarsconference ten gehore hier, is familie van hem). Daarna staken Chiel en Léon wat mooie vuurpijlen af, niet echt harde, maar ze gingen superhoog, heel mooi. Daarna naar Tim gelopen en met hem, Julien, Mathijs en Martijn bij hun op het pleintje gestaan en het vuurwerk aanschouwd wat zij afstaken. Uiteindelijk bij mij thuis beland, waar we nog gepokerd hebben met een bierspelvariant. Was mooie avond, lag er uiteindelijk om 4 uur in geloof ik. Straks naar de nieuwjaarsborrel in de Peuk met veel oud-klasgenoten van het Vitus.

Wat foto's van vannacht:



1 Comments:

  • leuk om te lezen bob!wellicht nog een uitstapje naar Roland Garros net als vorig jaar eraan toevoegen!lijkt me lachen!mzzls jilles

    By Anonymous Anonymous, at 8:46 PM  

Post a Comment

<< Home