Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, January 12, 2006

Op kamers!

Ja, ik ga (eindelijk, al heeft dat zo zijn bekende oorzaken) op kamers in Amsterdam. Ik ga per 1 februari bij Thomas en Michiel in huis wonen. Ze waren niet erg blij meer met hun huidige huisgenoot en hebben gevraagd of ik zin had om bij hun te komen wonen. En dat had ik wel Dus per 1 februari zit ik op de Van Woustraat, in he centrum van Amsterdam. Op een paar minuten fietsen van mijn faculteit, Albert Heijn voor de deur, heerlijke afhaal eettentjes om de hoek, perfect! Heb er heel veel zin in, we gaan er een mooie tijd van maken, Michiel en Thomas!

3 Comments:

  • heee COOL man:D En ik kan je uit eigen ervaring vertellen, op kamers zitten is echt zooooo het einde(Y):D Maar dan moet ik jouw kamertje natuurlijk komen bezoeken (je moet de mijne ook nog zien:P)

    -x- Tamara

    By Blogger Tamara M., at 9:51 AM  

  • JA de mijne ook :P (kamertje) Ook leuk dat jij nu ook op kamers kan! :D
    Liefs

    By Blogger Yehudith, at 10:57 PM  

  • Ja ik kamers is inderdaad geweldig, ik zit al twee jaar aan de Prinsengracht

    By Anonymous Anonymous, at 9:18 PM  

Post a Comment

<< Home