Bob, opnieuw opgestart...

Monday, January 09, 2006

Theo!

Theo Maassen is geniaal! Zijn show Neuk het susteem is zooo grappig!

"Ik kijk mijn vriendin nooit aan als ik seks heb. Behalve die ene keer toen ze binnen kwam lopen."

"Ik heb nog liever sex met een seropositieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg!"

"Als men de clitoris van een vrouw gaan wegsnijden haak ik af. Zegt mijn vriendin: 'Je kunt van die gasten zeggen wat je wil, maar zij weten hem in ieder geval wel te vinden'."

Ik weet dat het een stuk minder grappig overkomt dan op tv of in het theater, maar toch:). En hij gaat ver, maar is wel goede humor vind ik:)

Unisca is vandaag begonnen, was een leuk begin met onder andere een speech van Ruud Lubbers bij de openingsceremonie. Grappigste was nog dat ik een meisje tegen kwam waarmee ik het op een gegeven moment over mijn ziekte kreeg, hoe weet ik echt niet meer. Vroeg ze even later of ik toevallig op het Vitus gezeten had. Ik keek haar raar aan en vroeg hoe ze daar bij kwam. Bleek een leraar biologie wel eens bij haar in de klas verteld te hebben over een jongen met cf die (toen hij mij meemaakte in de Ardennen met survivalkamp, heb zelfs nooit les van hem gehad...) nog een heel goede conditie had. Dat was ik dus, en toen ze hoorde dat ik uit Bussum kwam, vroeg ze dus of ik op Vitus gehad gezeten, net als zij. Vervolgens kwamen ook nog de Katholieke Montessori school en haar buren die ook ken voorbij... It's a small world again, het was erg grappig, Ana.

Morgen weer verder met Unisca, er wordt ons geleerd hoe we moeten lobbyen bij de VN, ik ben benieuwd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home