Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, January 15, 2006

De lama's

Gisteravond waren de Lama's weer op televisie en hoewel ze iets minder grappig waren als dat ze meestal zijn, hadden ze een ding heel goed gedaan, mijn fvoriet onderdeel, de datingshow was terug. Sara Kroos moest in een vorm van Wie ben ik? 4 personen raden. Dit waren Marco van Basten, Guus Hiddink, Leo Beenhakker en Dick Advocaat. Sara vroeg aan de heren om de titel van hun potentiƫle biografie te noemen en daar kwamen briljante titels uit

Van Basten: "Zwakke enkels, mooi doelpunt."
Advocaat: " 'Kleine lul' en dan hopen dat ze het in het engels vertalen."
Beenhakker: "Daar word ik nou weer zo moe van..."Hiddink (iets in de zin van): "Ik haat de Nederlandse belastingdienst."

2 Comments:

  • Haha ja vooral die van Dick Advocaat vond ik leuk (maar dat was ook de enige die ik GOED snapte:P)

    By Blogger Tamara M., at 2:09 PM  

  • He Bob..

    Totaal mee eens dus :) Wel saai reageren bij jou; Ik ben het er altijd mee eens.. Nouja.. beter dan alleen maar OK, OK, OK in msn.. HE!? *grin*

    By Anonymous Anonymous, at 9:01 PM  

Post a Comment

<< Home