Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, February 02, 2006

"1e Verjaardag" met een grauwe sluier er om heen

Vandaag zou een heel mooie dag voor me moeten zijn, het is vandaag namelijk precies een jaar geleden dat ik getransplanteerd. Bovendien ga ik straks verhuizen naar Amsterdam, heb heel veel zin om daar te gaan wonen bij Thomas en Michiel. Dat is natuurlijk heel erg mooi allemaal en ik ben heel gelukkig met hoe het het afgelopen jaar is gegaan met mijn gezondheid, alleen ben ik door een voor jullie bekende reden bepaald niet in feeststemming, integendeel. Daarom nu ook niet het overzicht met alle dingen die ik afgelopen jaar heb meegemaakt, dat komt binnenkort wel een keer.

Slaap lekker iedereen, ik hoop dat het jullie lukt.

Bob.

1 Comments:

  • Lieve Bob
    Ik zal vandaag veel aan een jaar geleden denken en kan dan alleen maar heel gelukkig zijn dat je nu zo gezond bent dat je op kamers gaat, hoewel ik je ook zal missen
    (niet je rommel. Heel veel plezier in Amsterdam. Het is je heel erg gegunt.
    Je verdriet om Lieke is heel begrijpelijk en inderdaad het leven is soms heel oneerlijk.
    Helaas kunnen wij daar niets aan veranderen, wel proberen de mensen om je heen zoveel mogelijk te steunen. Daarnaast proberen te genieten van de goede dingen.
    Maar dat is je altijd gelukt.
    Liefs, je moeder

    By Anonymous Anonymous, at 9:14 AM  

Post a Comment

<< Home