Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, January 24, 2006

http://www.cargoshipcruises.nl/ en Jur bedankt!

Van Wouter die nu in Dubai zit kreeg ik vanochtend de link van een bedrijf dat cruises op vrachtschepen organiseert. Dit stuurde hij me omdat hij van mijn Antarctica droom weet. Die site is echt gaaf, ze hebben zulke asociaal mooie reizen op hun programma staan....

Vandaag gewerkt bij ReceptenWeb, helaas de laatste dag van Jur. Jur, bedankt voor de superleuke tijd die ik met je heb gehad op kantoor en bedankt voor alle steun ook vorig jaar! We houden zeker contact, je bent een topgast met een groot gebrek en je weet zelf wel welk gebrek ik bedoel... Al zorgde dat gebrek wel voor hele mooie discussies en sms verkeer

Morgen vroeg op om groot gedeelte van de dag te leren, zal ik keihard nodig hebben...

Tot snel weer, Bob.

PS: BĂ©nine, sterkte! Je kunt het, beterschap!

2 Comments:

  • snik, dag Bobbejaan

    By Anonymous Anonymous, at 10:33 AM  

  • Hey Bob!

    Ik heb je getagd dus doe ff mee :P

    *kijk op mijn weblog!*

    kus! Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 9:17 PM  

Post a Comment

<< Home