Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, January 29, 2006

Verhuizen naar Amsterdam

Ja, het is bijna zover, ik ga op kamers in Amsterdam. Donderdag 2 februari ga ik verhuizen om bij Thomas en Michiel in te trekken. Heb er heel veel zin in, we gaan er een leuke tijd van maken met zijn drieën.

Dat ik juist donderdag ga verhuizen, is heel apart. Donderdag is het namelijk precies een jaar geleden dat ik getransplanteerd ben. Wie mij een uur voor die operatie had gezegd dat ik een jaar later op kamers in Amsterdam zou wonen, had ik compleet voor gek verklaard. Ook ik had nooit kunnen dromen dat het zo enorm goed zou gaan allemaal. Wordt dus een mooie dag donderdag, mijn eerste "verjaardag".

Mijn adres in Amsterdam:

Bob Kallen
Van Woustraat 127 - 2
1074 AH Amsterdam

Morgenochtend moet ik eerst op controle in Utrecht en daarna heb ik een tentamen van 10 punten. Ik ben benieuwd of het wat wordt, ik heb er door Unisca eigenlijk veel te weinig aan kunnen doen. Ik laat morgenwel even weten hoe het gegaan is hier.

Wish me luck!

3 Comments:

  • He, en hou je n roomwarming :P
    Echt leuk dat je dit nu gaat doen!
    xxx

    By Blogger Yehudith, at 8:06 AM  

  • oeh roomwarming:D echt supertof, op kamers is echt gewoon het beste wat mij is overkomen:)

    -xxx-

    By Blogger Tamara M., at 8:55 AM  

  • hai bob, mooi te lezen dat je net op deze historische dag gaat verhuizen! veel plezier met je nieuwe kamer en vrijheid...

    By Anonymous Anonymous, at 11:09 AM  

Post a Comment

<< Home