Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, February 28, 2006

Terug in Nederland

Zo, ben al weer een paar dagen terug in Nederland. Heb weinig tijd gekregen om af te kicken, zat namelijk maandagochtend om 9 uur alweer in de pc zaal op de UvA. Dit omdat ik donderdagochtend een essay af moet hebben waar ik maandag nog mee moest beginnen. Heb dan ook gisteren en vandaag van 9 tot half 6 op de UvA gezeten, zit er dus meteen weer goed in:) Dat is dus ook de reden dat ik nog geen tijd heb gehad om hier een verslag met foto's neer te zetten van Turijn. Het waren in ieder geval 12 fantastische dagen, heb er enorm van genoten. Vrijdagavond was de mooiste avond, met eerst de 10 kilometer in het stadion en daarna een prachtig feest in het Holland Heineken Huis. Met (in willekeurige volgorde) de huldiging van Bob de Jong en Carl Verheijen, Erben Wennemars die ging stagediven/crowdsurfen, Joey Cheek die optrad met de band Evers slaat door, een mooie toespraak van een enigszins aangeschoten Erica Terpstra, een optreden van Blof met daarin een optreden van gastgitarist Mark Tuitert (en niet Mark Tuiters, Najib!!). Ik hoop in het weekend tijd te hebben om een verslag van de hele periode te maken en hier foto's te kunnen plaatsen.

Tot als mijn essay af is,

Bob.

3 Comments:

  • voor iemand die niet drinkt ben je wel verdacht veel in het holland HEINEKEN huis geweest...

    By Anonymous Anonymous, at 9:29 AM  

  • haha:D

    Pff jn die optredens van Joey en Mark nog ergens te bekijken!? Dat wil ik ECHT wel zien!!

    -x-

    By Blogger Tamara M., at 10:58 AM  

  • Ik heb stukken daarvan op film, ga daar binnenkort een mooi filmpje van maken van al mijn opnamen in Turijn. Als die af is, zal ik proberen te zorgen dat het te downloaden is van deze site.

    By Blogger Bob, at 10:21 PM  

Post a Comment

<< Home