Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, February 14, 2006

Op naar Turijn (CF en maandagen is geen combinatie)


Straks om 10 over 10 stap ik op het vliegtuig naar Milaan om van daar uit met de trein naar Turijn te gaan. Morgen als eerste naar de Nordic Combined. Voor de leken hier, dan moeten de mannen eerst schansspringen. Daarna worden de verschillen in afstand omgerekend in tijdsverschillen en dan moeten ze nog langlaufen. En dan donderdag de finales van de ploegenachtervolging van de mannen en vrouwen. Dus als het goed is ga ik dan mijn heldin aan het werk zien

Iedereen 2 heel goede weken toegewenst hier, ik spreek julie weer als ik terug ben 26 februari. Ik zal af en toe proberen hier een update te platsen vanuit Turijn.

Bob.

PS: Kreeg gisteren weer te horen dat er een veel te jong iemand met CF is overleden. Voor de derde maandag op rij, in twee weken tijd, zijn 3 mensen die ook CF hebben overleden. Geen van drieën zijn ze 20 mogen worden. Zij hebben niet de kans gehad om getransplanteerd te worden, zo snel ging het ineens achteruit bij twee van hen. Waarom moet dit allemaal? CF is een kutziekte en zal dat altijd blijven, blijkt helaas maar weer eens. Lieke, Rionne en Hugo, het ga jullie goed daarboven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home