Bob, opnieuw opgestart...

Monday, April 03, 2006

Vakantieplannen

Vandaag is Frederique Huydts overleden. Vrij bizar, ze was pas 38 en een van de kandidaten in de nu nog lopende serie van Wie is de Mol op Nederland 2. Ik wist het niet, maar Marjolein vertelde me dat ze sinds twee jaar geleden aan darmkanker leed en daar inmiddels weer van hersteld was een tijdje terug. Zo goed dus zelfs, dat ze een paar maanden geleden met Wie is de Mol mee kon doen. En dan bleek ze vorige week ineens opgenomen te zijn met nierproblemen, die haar nu dus fataal zijn geworden. Klik hier voor een mededeling van de makers van Wie is de Mol op hun website.

Zelf heb ik een prima weekend gehad, met een heerlijke tennismiddag. Voor het eerst dit seizoen weer buiten op Het Spieghel, op gravel. De banen zijn erg goed voor de fase van het jaar, alleen ploeg je achter de baseline zoals altijd in het begin van het seizoen de baan goed om. Had meer last van de windkracht 6 of zoiets die over de baan waaide. Zondag ben ik na 's ochtends geleerd te hebben bij BFC gaan kijken. Heerlijk in de zon, zag ik BFC met 6-1 winnen. De tweede overwinning van het seizoen, waardoor ze met veel geluk misschien toch niet degraderen. En Diederik, eis die vrije trap volgende keer op, dan krijg je misschien nog een keer dat lang beloofde biertje van me....

Vandaag weer geleerd voor mijn tentamen van Human Development voor donderdag. Vrijdag nog een, Monetary Economics and Financial Institutions, ook een mastervak. Verder vanavond met Thomas en Marek onze vakantieplannen besproken. We willen eind juli / begin augustus naar Polen. Heb er veel zin in, lijkt me super om een keer zo een totaal andere cultuur te zien, waar Marek bovendien half vandaan komt.

Morgen eerst leren, dan tennissen in Amsterdam en daarna zaalvoetbaltoernooi op Skoll. Wordt vast een chaos, het is namelijk in het clubhuis. Ze schijnen zo een kooi te hebben gehuurd, waarin (voor de kenners) ook die panna knock-out toernooien worden gehouden. Dodelijk vermoeiend, want het is dus letterlijk een kooi met ook een dak, zodat de bal niet uit het spel kan gaan, behalve als hij in het doel ligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home