Bob, opnieuw opgestart...

Friday, March 24, 2006

Mol update

Gelukkig zitten mijn Mol en winnaar er nog in... Ik blijf bij Toine als winnaar en Roderick als mol, al heeft die laatste wel concurrentie gekregen van Miloushka, die deed erg vaag vandaag... Zijn er trouwens meer Mol en Peking Expres fans hier? Ben wel nieuwsgierig naar jullie verdenkingen en favorieten.

Morgen naar Best, naar de teamdag voor de Transplant Games in Thaland. Ben benieuwd, dan krijgen we namelijk ook selectiecriteria en dergelijke te horen.

3 Comments:

  • Hey Bob!
    Thx voor je berichtje op m'n log! Was hier al vroeger eens langs geweest, maae heb nooit berichtje achter gelaten, shame on me ;)
    Hoe was je teamdag gisteren? Vind het echt wel interressant die transplant games!
    Ik kom hier zeker nog es terug hoor! Have fun!
    groetjes, Veerle

    By Blogger freaky_veertje, at 12:05 PM  

  • Hee Bob,

    Via de site van de WTGN kwam ik op jou site en ik moet zeggen dat het een leuke, leerzame site is! We hebben zaterdag tijdens de wtgn-teambuildingsdagen lekker een balletje geslagen..je was enorm op dreef. Volgende keer doen we het weer net zo..

    Groetjes Richard Meijers..hartgetransplanteerd!

    By Anonymous Anonymous, at 11:08 AM  

  • test

    By Blogger Bob, at 12:08 PM  

Post a Comment

<< Home