Bob, opnieuw opgestart...

Friday, March 17, 2006

Raar besef

Ik stond gisteren met een studiegenote bij de metro en zij begon er over dat het werkcollege dat we allebei volgen, aankomende donderdag haar laatste college ooit zal zijn. Ik reageerde in eerste instantie zo van: Wow, je hebt gelijk, nooit bij nagedacht. Even later realiseerde ik me dat ik vrijdag en de week er na ook op vrijdag nog twee colleges heb, maar dan houdt het voor mij ook op. Echt maf idee, dat je over twee weken gewoon nooit meer in de collegebanken zult zitten, nooit meer les zult hebben... Het gaat echt zo snel dit leven, niet normaal.

Vanochtend met Janiek (oud-clubgenoot van Het Spieghel) getennist in Amsterdam, ging heerlijk 2 uur lang. Dit ondanks dat een huisarts donderdagochtend in Amsterdam nog tegen me gezegd had maar even geen lichamelijk inspanning te verrichten. Ik was namelijk donderdagochtend wakker geworden met het gevoel alsof mijn huig achterop mijn tong lag ipv dat ie in mijn keel hing. Kon daardoor nauwelijks slikken, had steeds een half verstikkend gevoel, heel maf en ook wel beetje eng. Kom ik bij de huisarts, en zegt hij dat ik een of andere keelschimmelinfectie, candida, heb. Kreeg wat medicijnen mee die gelukkig snel hielpen, en had gisteravond al zoiets van:ik ga dus gewoon tennissen:) Voelde me verder namelijk ook totaal niet ziek en bij tennissen merkte ik ook niks. Alleen had hij me wel even mogen vertellen (zoals apotheek wel meteen deed en ook in bijsluiter stond) dat die medicijnen invloed hebben op je prograft (anti-afstotingsmedicijn) spiegel in je bloed. Heb Utrecht gebeld en mocht ze uiteindelijk wel gewoon nemen, omdat het maar zo tijdelijk kort gebruik is. Toch denk ik van, hmmm, meneer de huisarts, had u wel mogen weten. Als een eenvoudige apothekersassistente (niet denigrerend bedoeld, integendeel) dat meteen ziet, tja. Blijft maf hoe snel ik ook hier weer van hersteld ben, halve daglate voelde ik niks, waar is die verlaagde weerstand? Laat hem ook maar lekker wegblijven ook trouwens:)

Verder donderdag presentatie gehad voor international economics, ging goed gelukkig. Mijn essay werd ook besproken, was meer kritiek op, maar ws in ieder geval wel voldoende, cijfer krijg ik later nog.

Goed weekend allemaal, Bob.

1 Comments:

  • Hey Bob,

    Kijk je wel uit met die schimpies! Heb er nl nare ervaringen mee ;-)

    Yun

    By Anonymous Anonymous, at 4:51 PM  

Post a Comment

<< Home