Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, March 12, 2006

Iemand partytenten te leen?

Zoals titel van dit stukje al zegt, ik ben op zoek naar 2 of 3 partytenten die ik van iemand kan lenen voor het weekend van 21 tot 23 april. Ik zit namelijk in de commissie die de deelname aan Batavierenrace regelt voor onze faculteit. En voor dat weekend hebben we nog een paar tenten nodig waaronder we onze spullen droog kunnen zetten en onder kunnen eten. Dus aan jullie die dit lezen: Hebben jullie 1 of meerdere van die meestal witte, vierkante tenten (andere kleur of zo natuurlijk geen bezwaar:)) die ik misschien dat weekend in april zou kunnen lenen? Zo ja, laat me dat dan aub even weten via deze site, mail (bob@kallen,nl) of telefoon (06-52054125). Je zou me er een groot plezier mee doen.

Goed weekend iedereen voor wat er nog an over is,

Bob.

1 Comments:

  • Bob, sommige dingen moet je niet willen. Sommige dingen moet je niet willen vragen. Sommige dingene wil je niet dat die aan jou gevraagd worden. Sommige dingen moet je vermijden. Een van die dingen is het fenomeen: "partytent" (een ander goed voorbeeld van dat soort dingen is trouwens "PSjeV)

    By Anonymous Anonymous, at 4:21 PM  

Post a Comment

<< Home