Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, March 23, 2006

Bekerfinale...

Lucky Ajax is back... En het erge is dat dat door Huntelaar komt, eigenlijk een PSV-er:) Wel een wereldgoal van hem, maar toch, in 94e minuut, brrr. PSV won natuurlijk ook pas na verlenging, maar was in ieder geval veel beter dan AZ en was dus ook niet onverdiend zoals het in Amsterdam wel was. Maar voordeel hiervan is dat we een heel leuke bekerfinale krijgen. Die wordt gewoon 2-0 voor PSV, zoals ik ook voorspeld had voor PSV-AZ op msn tegen een vriendin van me die ook voor PSV is.

Vanmiddag valt mijn college uit, daardoor kan ik op tijd naar Skoll. Er is namelijk een soort open roeidag en Thomas vroeg of ik eens een keer in zo een boot wilde zitten, lijkt me wel leuk. Ben benieuwd of ik er iets van kan en niet na 5 halen naast de boot lig. Maar dat zou toch moeten lukken:)

1 Comments:

  • tssss. 4-1 en dan nog zeuren over Lucky...Ik zie toch duidelijk 3 doelpunten verschil...En we zijn wel erg lucky met Huntelaar, lucky dat jullie zo dom zijn om de enige speler die potentie had in de jeugdopleiding volledig te laten verpieteren...'t kost een paar centen maar je krijgt er wel wat voor...

    By Anonymous Anonymous, at 12:43 PM  

Post a Comment

<< Home