Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, March 29, 2006

Update

Zo, heeft even geduurd, maar hier dan weer een update.

Allereerst, Marjolein, gefeliciteerd! Het gaat een superjaar worden voor je, weet ik zeker!

Zaterdag was de teamdag van de WTGN, voor de transplantgames in Thailand in september 2007. Het was heel erg leuk, ook een paar andere getransplanteerden ontmoet die ik nog niet bij de tennistrainingen had gezien. Heb buiten het tennissen ook nog mee gedaan met het badminton meegedaan. Ze waren nog op zoek voor dubbels in Thailand, en dan ben ik wel bereid me op te offeren:)

Zondag was mijn plan om te gaan leren voor mijn tentamen van dinsdag. Hier is veel minder terecht van gekomen dan ik gewild had, doordat ik nog iemand bijles moest geven, toch maar naar Het Spieghel ben gegaan voor een lunch en 's middags langs een grappige film op tv zapte, The parent trap. Heel kanp gemaakte film, gaat over een tweeling die elkaars bestaan niet kent. Maar deze tweeling werd gespeeld door 1 meisje, die allebei de rollen op zich nam. Meestal kun je zien in de beelden, maar nu echt totaal niet. En het was niet dat ze zelden tegelijkertijd in beeld waren, juist niet.

Maandag wel redelijk goed kunnen leren, moest ook wel, want was ook hard nodig voor mijn tentamen op de VU van dinsdag. Dit viel niet echt mee helaas. Ik heb geen idee of ik hem gehaald heb, kan echt alle kanten op. Ik was niet de enige die het een irritant tentamen vond, iedereen die ik sprak dacht er zo over. Uitslag krijg ik over 2 weken, dus ben benieuwd.

Vanavond ben ik naar de introductieavond op Skoll geweest, ik ben namelijk door Thomas en Michiel overgehaald om ook lid te worden. Nee geintje, heb er zelf voor gekozen hoor:)Was erg leuke avond en volgens mij heb ik een leuke boot, door ons Wicky gedoopt, is tenslotte een Noorse held. Heb er ook even een log voor gebouwd, Wicky wint de Varsity, leuk en handig om af te spreken om te roeien.

1 Comments:

  • Wicky de Viking zeker;)

    Weet je wie die tweeling heeft gespeeld trouwens? Lindsay Lohan brrr, ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn:P Maar ze kan wel goed acteren, dat geef ik toe.

    hoe is het verder met je?

    groetjes -x- Tamara

    By Blogger Tamara M., at 4:58 PM  

Post a Comment

<< Home