Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, October 10, 2006

Utrecht en Barcelona

Gisteren ben ik weer voor mijn 6 wekelijkse controle naar Utrecht geweest en was er weer snel klaar. De woorden van mijn longarts waren "Ik kan niks verkeerds verzinnen" en met die woorden werd ik naar huis gestuurd om over 6 weken weer terug te mogen komen. Prettig bezoek aan het ziekenhuis dus weer gelukkig. Tamara, mooi dat je hartcatheterisatie beter dan bij mij destijds ging en succes met het laatste deel van je screening.

Over een uurtje vertrek ik naar Schiphol om naaar Barcelona te vliegen. Vrijdag en zaterdag doe ik dan met nog 5 Nedelandsers mee aan een interbationaal tennistoernooi voor getransplanteerden. Ik zal proberen om hier zoveel mogelijk updates uit de stad van Gaudi te geven.

Zie jullie weer over ruim een week,

Bob.

2 Comments:

  • Veel plezier!

    Ennuh, niet te veel sangría drinken hè?!;-)

    By Blogger A, at 3:00 PM  

  • Hej Kallen,

    Succes deze week en ik verwacht van alle overwinningen op de hoogte gehouden te worden! Dagelijks!

    Regards,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 2:43 PM  

Post a Comment

<< Home