Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, August 20, 2006

PSV - NEC

Vandaag ben ik met Wouter naar PSV - NEC geweest. Dit omdat ik twee kaarten kreeg van de Sponsorloterij waar ik aan mee doe. Ik zou vorig jaar al gaan naar PSV - Roda JC, maar die werd gespeeld op de dag dag Lieke begraven werd, dus daar had ik op dat moment geen trek in. Het was na een stroef begin van PSv een goede wedstrijd, die uiteindelijk eindigde in 3-1. Als Kone eindelijk eens leert amaken, is het 6-1, maar dat kan hij nou eenmaal echt niet helaas. Na afloop nog even langs de begraafplaats geweest, was goed om daar weer heel even te zijn.

Mijn week was verder erg leuk, het toenooi in Soestdijk was met eindelijk een winstpartij redelijk succesvol. Verder een paar leuke avonden gehad daar en mooie wedstrijden gezien. Deze week nog de Masters in Soest-Zuid en dan begint het leven in Amsterdam weer.

Zaterdag was de reünie met de Nederlandse ploeg die in Napels is geweest bij de Europese Spelen voor hart- en longgetransplanteerden. Het was erg gezellig, erg lekker (het eten van de barbecue smaakte heel goed:)) en veel heen en weer geloop naar binnen om steeds de korte regenbuien te ontwijken. Iedereen bedankt voor alle foto's die ik gekregen heb, ga er een mooi album van maken.

Geniet allemaal van jullie laatste vakantiedagen, binnenkort begint het harde leven weer.

Bob.

PS: Marjolein, ga zo door, je doet het fantastisch!

1 Comments:

  • Gelukkig had je nog iemand anders gevonden om mee te gaan naar PSV;-) Zo te lezen was het in ieder geval leuk, mooi zo!

    By Blogger A, at 4:32 PM  

Post a Comment

<< Home